Tävling

Tävla för NäRK

För att tävla för NäRK krävs att man betalat medlemsavgift för innehavande år. Man ansöker om licensen i Tävlingsdatabasen.

Vi önskar att du genom gott uppförande mot hästen, egna och andras föräldrar, hästskötare, funktionärer på tävlingsplats är en bra representant för NäRK.

Som ideell förening välkomnas du som tävlingsryttare att hjälpa till som funktionär på våra hemmatävlingar.

Välkommen som tävlingsryttare för Nässjö Ridklubb!

Tävla i lag

Det är roligare tillsammans! Därför försöker vi göra det möjligt att tävla i lag för NäRK.

När det är dags för anmäla lag till förbundet brukar vi ha ett ”intresse”-möte. Välkommen att deltaga!

Klubbtävling

Vi försöker att anordna flera klubbtävlingar under året i både hoppning och dressyr. Dessa kan du som lektionsryttare vara med på.

Håll utkik efter anlag i stallet eller på våra sociala medier!